wtorek, 3 listopada 2015

Pierwszy post!

Hej!

Mam na imię Milena i mam 13 lat. Mieszkam w Małym mieście w województwie opolskim. Mam jeszcze jednego bloga, którego prowadzę od stycznia tego roku. Czytanie książek jest jedną z moich wielu pasji. Ostatnimi czasy bardzo wkręciłam się w polskiego booktube'a i blogi książkowe. Sama chciałam spróbować zająć się czymś takim. Postawiłam na bloga. Może i dlatego, że posiadam już jednego bloga i jakoś łatwiej mi się w to wkręcić, może dlatego, że bardziej odpowiada mi pisanie niż mówienie. W każdym razie postawiłam na bloga i mam nadzieję, że się wam on spodoba.

Co tu będzie zamieszczane?
Mam plan zamieszczać tutaj przede wszystkim recenzje. Pod koniec miesiąca będę zamieszczać notki, w których podsumuję ilość kupionych książek, ilość przeczytanych książek itp.  Czasami jeśli będą też jakieś większe zakupy książkowe to dodam haul z nich.

Jak często?
To zależy od tego w jakim czasie skończę czytać daną książkę, lub/i w jakim czasie ją zrecenzuję. Postaram się pisać posty jak najszybciej, ale sama dobrze wiem, że czasami po prostu nie ma się na to ochoty. Pisanie z przymusu jest jeszcze gorsze niż nie napisanie niczego.

Mój drugi blog --------> http://littlemexx.blogspot.com/

Jeśli będziecie chcieli o coś jeszcze zapytać piszcie w komentarzach.
Do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz